Jezelf gewoon eens verwennen!

              Wat is ie leuk!!

Heb boek “haken en kleur feest” heb ik het dan over! Hij stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, ik besloot mijzelf gewoon eens een keer te verwennen en hem te bestellen! 

image

Buiten het feit dat er erg leuke patronen in staan, staan er echt geweldig mooie foto’s in! Je wordt er spontaan blij van! Ik heb er de afgelopen twee dagen al een aantal keer in gebladerd en het blijft leuk.

image

Een greep uit de vrolijke foto’s! 

image

Nu het moeilijkste gedeelte: Met welk patroon ik zal beginnen…?                               
              “Ienemienemutte”

Leave a Reply

